The Fighting Plebs
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
The Fighting Plebs

The Fighting Plebs


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Medlemskab af The Fighting Plebs

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Medlemskab af The Fighting Plebs Empty Medlemskab af The Fighting Plebs Tors Jun 19, 2008 8:03 pm

DoktorYm


Gæst

1) Erfaring med Travian
Så meget man nu kan få på 14 dage.

2) Hvor tit er Du online?
Som regel et par gange om dagen, med mindre jeg er på arbejde... Så er det flere.

3) Andre Ally'er
Nope

4) Bliver du angrebet/Farmet
Kun blevet angrebet en enkelt gang, nåede at spotte angrebet, bruge mine resourcer og sende mine tropper mod en eller anden tilfældig langt væk. So he got Nothing, fool.

5) Spillestil
Kantet

6) Tidligere Brugere (alle Servere)
Nada. (altså, jeg har ingen tidligere brugere og IKKE en profil men navnet Nada)

7) Hvorfor vil du joine FFF
Pga Fællesskabet, finurlighederne og det fede forum. nåeh ja... så var jeg jo også medlem af de knap så krigeriske plebs.

2Medlemskab af The Fighting Plebs Empty Sv: Medlemskab af The Fighting Plebs Tors Jun 19, 2008 8:07 pm

DocD


Præfekt
Præfekt

Men du er jo med Ymer?

I dont get it cyclops

3Medlemskab af The Fighting Plebs Empty Sv: Medlemskab af The Fighting Plebs Tors Jun 19, 2008 8:08 pm

Fighters


Aktuar
Aktuar

Hvis du var medlem af PLEBS, de der blev lavet sammensmeltning, undrer det mig, hvis du ikke er med i TFP Rolling Eyes

4Medlemskab af The Fighting Plebs Empty Sv: Medlemskab af The Fighting Plebs Tors Jun 19, 2008 8:09 pm

Fighters


Aktuar
Aktuar

Låst, da du er med, under navnet doktorymer Wink

Vi skriver med Blå - Evandar

5Medlemskab af The Fighting Plebs Empty Sv: Medlemskab af The Fighting Plebs Tors Jun 19, 2008 8:14 pm

Fighters


Aktuar
Aktuar

Sikker på du har tilmedlt dig forum ?? Tom Bombadil kan ikke finde dig nogle steder, så vi kan ikke aktivere dig Wink


Edit vi skriver med Blåt - Evandar

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum