The Fighting Plebs
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
The Fighting Plebs

The Fighting Plebs


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Medlemskab af TFP

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Medlemskab af TFP Empty Medlemskab af TFP Man Jun 23, 2008 11:07 am

Præferix


Gæst

1) Erfaring med Travian: DocD viste mig spillet for ca. 14 dage siden, og har været bid af det lige siden.

2) Hvor tit er Du online? Nogle gange om dagen. (3-6 gange ca.)

3) Andre Ally'er: Ingen

4) Bliver du angrebet/Farmet: Jeg bliver angrebet ca. 3 gange i døgnet, men har opbygget et stort gemmested samt været god til at holde min råstof-bestand nede, så de render som regel derfra igen med lange løg og ingen ler...

5) Spillestil: Passivt/aggressivt. Prøver i første omgang at få opbygget råstof-miner, da jeg regner med vil blive min force på lang sigt, da jeg er galler. Har prøvet at eksperimentere lidt med nogle phalanx og en fældebygger, men kan se, jeg mangler råstoffer for for alvor at kunne opbygge noget nyttigt. Det kommer senere.

6) Tidligere Brugere (alle Servere): Ingen

7) Hvorfor vil du joine TFP: Theis (DocD) snakkede om, at det var fint at være med i jeres alliance og at kunne få råd og hjælp - og naturligvis hjælpe igen.

2Medlemskab af TFP Empty Sv: Medlemskab af TFP Man Jun 23, 2008 3:09 pm

DocD


Præfekt
Præfekt

Jeg kender Præferix ude fra virkelighedens verden Smile

Jeg syntes vi skal invitere ham, er sikker på han snart kan være en hjælp for vores alliance.

/DocD

3Medlemskab af TFP Empty Sv: Medlemskab af TFP Man Jun 23, 2008 3:20 pm

Fighters


Aktuar
Aktuar

Snakkede lige med Bombadil, om det..
Han får sendt en invitation idag, men vi vil holde øje med hans pop, og troppetal, så vi er sikre på han vokser Wink

4Medlemskab af TFP Empty Sv: Medlemskab af TFP Man Jun 23, 2008 3:56 pm

DocD


Præfekt
Præfekt

Fedt og cool. Eller omvendt, hvem ved.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum