The Fighting Plebs

The Fighting Plebs

You are not connected. Please login or register

Medlemskab af TFP

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1 Medlemskab af TFP on Man jun 23, 2008 11:07 am

Præferix

Gæst
1) Erfaring med Travian: DocD viste mig spillet for ca. 14 dage siden, og har været bid af det lige siden.

2) Hvor tit er Du online? Nogle gange om dagen. (3-6 gange ca.)

3) Andre Ally'er: Ingen

4) Bliver du angrebet/Farmet: Jeg bliver angrebet ca. 3 gange i døgnet, men har opbygget et stort gemmested samt været god til at holde min råstof-bestand nede, så de render som regel derfra igen med lange løg og ingen ler...

5) Spillestil: Passivt/aggressivt. Prøver i første omgang at få opbygget råstof-miner, da jeg regner med vil blive min force på lang sigt, da jeg er galler. Har prøvet at eksperimentere lidt med nogle phalanx og en fældebygger, men kan se, jeg mangler råstoffer for for alvor at kunne opbygge noget nyttigt. Det kommer senere.

6) Tidligere Brugere (alle Servere): Ingen

7) Hvorfor vil du joine TFP: Theis (DocD) snakkede om, at det var fint at være med i jeres alliance og at kunne få råd og hjælp - og naturligvis hjælpe igen.

2 Re: Medlemskab af TFP on Man jun 23, 2008 3:09 pm

DocD

Præfekt
Præfekt
Jeg kender Præferix ude fra virkelighedens verden Smile

Jeg syntes vi skal invitere ham, er sikker på han snart kan være en hjælp for vores alliance.

/DocD

Vis brugerens profil

3 Re: Medlemskab af TFP on Man jun 23, 2008 3:20 pm

Fighters

Aktuar
Aktuar
Snakkede lige med Bombadil, om det..
Han får sendt en invitation idag, men vi vil holde øje med hans pop, og troppetal, så vi er sikre på han vokser Wink

Vis brugerens profil

4 Re: Medlemskab af TFP on Man jun 23, 2008 3:56 pm

DocD

Præfekt
Præfekt
Fedt og cool. Eller omvendt, hvem ved.

Vis brugerens profil

Sponsored content

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]