The Fighting Plebs
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
The Fighting Plebs

The Fighting Plebs


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Ansøgning vedrørende optagelse i TFP

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Ansøgning vedrørende optagelse i TFP Empty Ansøgning vedrørende optagelse i TFP Søn Jun 29, 2008 5:07 am

Seraf


Gæst

1) Ca. 7-8 måneder på to andre danske servere.

2) En del gange dagligt - Mit browservindue er sjældent lukket, så spørgsmålet er nok snarere hvor ofte jeg kigger på skærmen.

3) Ikke på server 2, bortset fra nogle optimistiske invi fra naboer.

4) For nylig har jeg haft besøg ca. hvert andet døgn af en 5-15 mænd, der dog ikke får en bønne ud af det, så længe kan det ikke blive ved.

5) Jeg startede med at sætte gang i råstofproduktionen, og er ved at komme igang med en semioffensiv stil.

6) Seraf på DK1 og Miklo på DK5.

7) The more, the merrier - eller var det omvendt? Tænkte at det var på tide at joine et broderskab på serveren, fandt en af jeres byer i området og læste derfra videre om jer. I virker som en alliance, som både udviser seriøsitet og ambitioner om at nå noget længere ind i spillet, end de første uger hyggefarmning.

Så må det være det for denne omgang, glæder mig til at høre fra jer!

Med venlig hilsen Seraf == Fares

2Ansøgning vedrørende optagelse i TFP Empty Sv: Ansøgning vedrørende optagelse i TFP Søn Jun 29, 2008 11:13 am

Fighters


Aktuar
Aktuar

Kan ikke finde nogle med navnet Seraf, og Fares, er allerede med i en alliance..

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» Optagelse i TFP

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum