The Fighting Plebs
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
The Fighting Plebs

The Fighting Plebs


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Hej vil gerne i jeres ali

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Hej vil gerne i jeres ali Empty Hej vil gerne i jeres ali Fre Jul 11, 2008 2:58 pm

zederkof


Begynder
Begynder

1) Erfaring med Travian . Jeg har været på Travian længe på div. Servere.

2) Hvor tit er Du online?. Jeg er online mindst 3 gange dagligt.

3) Andre Ally'er Jeg er ikke i nogen ali, venter på den rette ;-)

4) Bliver du angrebet/Farmet. Blevet angrebet ja, men ikke farmet. Har godt med gemmesteder og fælder :-)

5) Spillestil. Jeg gør hvad jeg kan

6) Tidligere Brugere (alle Servere). Har spillet på og spiller på server 5 og speed 3

7) Hvorfor vil du joine. Jeg kender zedekof vildt godt og Arminius har spurgt mig om jeg vil joine ;-)





Til sidste vil jeg gerne sige at jeg bruger en del guld, så kommer hurtigt op samtidig er jeg en god hjælper og kriger. Jeg tror denne ali vil nå meget langt, måske endda vinde serveren.

Mvh Puski ( zederkof er sitter, så derfor min sign.)

2Hej vil gerne i jeres ali Empty Sv: Hej vil gerne i jeres ali Fre Jul 11, 2008 3:08 pm

DocD


Præfekt
Præfekt

Puski skal da bare inviteres imo...

/DocD

Edit: Måske posten lige skal rettes lidt så det er mere klart hvem der ansøger.

3Hej vil gerne i jeres ali Empty Sv: Hej vil gerne i jeres ali Fre Jul 11, 2008 3:32 pm

Arminius


Alumne
Alumne

Eftersom jeg foreslog det for Puski at ansøge synes jeg naturligvis han skal være med han er stærk med en ret stor pop. Han er ikke til at farme (har selv prøvet, no hard feelings Puski). Alt i alt en glimrende forstærkning til alliancen.

4Hej vil gerne i jeres ali Empty Sv: Hej vil gerne i jeres ali Fre Jul 11, 2008 3:45 pm

Malham_Jr


Alumne
Alumne

Et styk invi sendt til puski!!! Så får arminius og Lord Rion også lige en lille strong hold i jeres 7x7!!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum