The Fighting Plebs
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
The Fighting Plebs

The Fighting Plebs


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Guldalupe

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Guldalupe Empty Sv: Guldalupe Ons Jun 11, 2008 10:58 pm

Guadalup


Gæst

1) Erfaring med Travian? Jo, har spillet på server 2 tidligere og på den internationale server.

2) Hvor tit er Du online? 5-6 gange om dagen, men også ofte mere.

3) Andre Ally'er? Ikke på denne server i dette spil.

4) Bliver du angrebet/Farmet? Angrebet, men aldrig farmet... (Der er en på vej netop nu, men det bliver igen bare til 'æg' Wink )

5) Spillestil? Opbygning af råstoffer først og fremmest, men også farminghær, som konstant er på farten. Man må bare ikke være afhængig af sin farminghær - det er for sårbart. Og selv om opbygning af råstoffer er kedeligt i starten, gør det godt i længden. Spiller i øvrigt ikke voldsomt offensivt, men mindre der er noget at komme efter, f.eks en god oase eller en god by. Pulter ikke nogen, bare fordi jeg keder mig. Men flabede spiller kan nu godt risikere noget...

6) Tidligere Brugere (alle Servere) M. Antoinette på server 2.dk, Jewel på server 1.com, og en kort periode Solskin på server 4.dk.

7) Hvorfor vil du joine FFF? Fordi I virker seriøse, og fordi jeg kan mærke, at det ikke er den første server I har spillet på... Wink

Yderligere informationer har jeg skrevet til Evandar i IGM.

Very Happy Guadalupe

2Guldalupe Empty Sv: Guldalupe Tors Jun 12, 2008 5:56 pm

Evandar

Evandar
Skriver
Skriver

- Låst - han er medlem

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum