The Fighting Plebs
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
The Fighting Plebs

The Fighting Plebs


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Håber på fremtiden

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Håber på fremtiden Empty Håber på fremtiden Fre Jun 20, 2008 12:06 pm

Gæst


Gæst

Hej alle i super TFP´er

Jeg har modtaget en skrivelse fra S4B alliancen om at joine dem, da de finder mig værdig blabla... Det var dog svært at tage en beslutning, da jeg er super glad for denne alliance. Jeg har derfor skrevet, det skal I selvfølgelig vide, med ledelsen ang. krav mm. Jeg er derefter kommet frem til, at jeg skrifter. Dette sker med blandede følelser, da I har været super at spille med. Et af mine krav har været farmingen (kunne dog kun sikre mine naboer 100%) og at vi samtidig skal kunne samarbejde mellem byerne/alliancerne.

Jeg håber, at vi stadig kan skabe noget stort i SØ, da vi har gode muligheder for det. Samtidig håber jeg på forståelse for beslutningen og ønsker stadig et godt samarbejde mht sikring af vores byer/område.

Mvh
hallo ALTID en loyal PLEBS spiller Neutral

2Håber på fremtiden Empty Sv: Håber på fremtiden Fre Jun 20, 2008 12:06 pm

Gæst


Gæst

Jeg har ikke skiftet endnu, da jeg mener at vi ALLE skal have lov til at ydre os omkring dette.

3Håber på fremtiden Empty Sv: Håber på fremtiden Fre Jun 20, 2008 12:57 pm

Malham_Jr


Alumne
Alumne

Jamen i bund og grund er det jo din beslutning hello!! Det er jo ikke noget vi sådan kan sætte til afstemning;)
Men det ville være super ærgeligt at miste dig, du har været overordentlig aktiv!
Hvis jeg lige kan trylle noget op, som kunne få dig til at skifte mening og blive her, ville jeg da gerne gøre det. Jeg ved dog ikke, hvad det lige skulle være.
Jeg håber du kommer til "fornuft" og bliver her i alliancen!!

Mvh

Malham_Jr

4Håber på fremtiden Empty Sv: Håber på fremtiden Fre Jun 20, 2008 1:22 pm

Gæst


Gæst

Malham_Jr skrev:Jamen i bund og grund er det jo din beslutning hello!! Det er jo ikke noget vi sådan kan sætte til afstemning;)
Men det ville være super ærgeligt at miste dig, du har været overordentlig aktiv!
Hvis jeg lige kan trylle noget op, som kunne få dig til at skifte mening og blive her, ville jeg da gerne gøre det. Jeg ved dog ikke, hvad det lige skulle være.
Jeg håber du kommer til "fornuft" og bliver her i alliancen!!

Mvh

Malham_Jr

Takker for de rosende ord. Jeg tror dog, at beslutningen står fast. Dog ville det være ærgeligt, hvis vi ikke kunne holde en god kontakt Cool

5Håber på fremtiden Empty Sv: Håber på fremtiden Fre Jun 20, 2008 1:42 pm

DocD


Præfekt
Præfekt

Øv:-(

Du skal ikke gå nogen steder. Det her er alliancen der ender med at vinde Smile

6Håber på fremtiden Empty Sv: Håber på fremtiden Fre Jun 20, 2008 2:18 pm

Gæst


Gæst

DocD skrev:Øv:-(

Du skal ikke gå nogen steder. Det her er alliancen der ender med at vinde Smile

Takker også dig Doc. PLEBS vil altid kunne få hjælp af hallo Exclamation

7Håber på fremtiden Empty Sv: Håber på fremtiden Fre Jun 20, 2008 3:38 pm

Tom Bombadil

Tom Bombadil
Admin

hmm.. ret ægreligt at høre.. men ja sådan er det vel selvom jeg hader folk der hopper videre på grund af tilbud fra andre.. medmindre det self er IRL venner.. men jeg vil dog ønske dig alt godt og held og lykke....


FARE WELL...

//bombadil

P.S. du er ikke på min blacklist

https://fffally.forumakers.com

8Håber på fremtiden Empty Sv: Håber på fremtiden Fre Jun 20, 2008 4:25 pm

Gæst


Gæst

Tom Bombadil skrev:hmm.. ret ægreligt at høre.. men ja sådan er det vel selvom jeg hader folk der hopper videre på grund af tilbud fra andre.. medmindre det self er IRL venner.. men jeg vil dog ønske dig alt godt og held og lykke....


FARE WELL...

//bombadil

P.S. du er ikke på min blacklist


Takker for at jeg ikke er blacklistet cheers Er stadig loyal PLEBS spiller.

9Håber på fremtiden Empty Sv: Håber på fremtiden Man Jun 23, 2008 11:30 am

DoktorYmer


Begynder
Begynder

Ja klart ærgeligt at miste dig. jeg håber selvfølgelig vi kan holde
kontakten (altså den gode af slagsen) som nærmeste naboer Laughing

Hilsen Borgmesteren i Müslistrup, DoktorYmer

10Håber på fremtiden Empty Sv: Håber på fremtiden Man Jun 23, 2008 2:33 pm

Fighters


Aktuar
Aktuar

Ikke for at træde idet, men jeg forstå¨r altså ikke hvordan han kan være oyal PLEBS spiller, når han forlader alliancen til fordel for en anden scratch

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum