The Fighting Plebs
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
The Fighting Plebs

The Fighting Plebs


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Ansøgning til TFP

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Ansøgning til TFP Empty Ansøgning til TFP Tirs Jun 24, 2008 4:13 pm

Bruno


Gæst

1) Erfaring med Travian:
Startede lidt sent på server 2 sidst den var oppe, og nåede derfor ikke rigtigt med i spillet. Jeg fik mine gæve gallere op på 3 byer og lidt oaser, med en max pop på ca 500 i hovedstaden.

2) Hvor tit er Du online?:
Hver dag før arbejde, og stort set hver halve time når jeg har fri, skal bare liiige se om det nu også kører.

3) Andre Ally'er:
Ingen

4) Bliver du angrebet/Farmet
Er stadig fredet da jeg kun er på anden(ud af mange) dag.

5) Spillestil:
Tjaa..sidst var det vel en passiv/aggressive omgang for mig, ansporet af en lille krig mellem et par andre der var kommet sent igang. Det var en skæg omgang med op og nedture, som har givet mig lyst til mere.

6) Tidligere Brugere (alle Servere):
Bruno, server 2

7) Hvorfor vil du joine TFP:
Jeg kender nogle stykker fra alliancen ude i den virklige verden, DocD, Fonzuu, Malham, og sikkert andre der er glade for at slå søm i Laughing
Som sagt var mit sidste forsøg i Travian lidt en tam omgang, da slutspillet gik igang lige efter jeg lavede min første by, men jeg har dog fået en smule indsigt i hvad det handler om. Derfor vil jeg gerne prøve kræfter med noget mere seriøst denne gang, og ud fra hvad jeg har hørt/læst er det målet med TFP.

Lidt om mig selv:
Jeg er 28 år, bor i Århus, og har nok en tendens til at bruge lidt for meget tid i lyset fra min monitor, men jeg regner ikke med at det trækker ned i denne sammenhæng. Jeg ved at hvis man vil frem som gruppe i et online spil, er det ikke altid man kan gøre lige præcis det man selv har lyst til. Det er jeg klar over, og er mere end villig til at tage en for holdet.

Håber i vil tage mig i betragtning.

/Bruno

2Ansøgning til TFP Empty Sv: Ansøgning til TFP Tirs Jun 24, 2008 4:21 pm

DocD


Præfekt
Præfekt

Han er ikke så stor endnu, men han er en dygtig dreng og han skal nok komme efter det Smile

Er det noget med at vi venter med at invitere til Bruno er kommet lidt mere fra start eller hvad?

God ansøgning iøvrigt...

3Ansøgning til TFP Empty Sv: Ansøgning til TFP Tirs Jun 24, 2008 6:05 pm

Asger


Præfekt
Præfekt

For min skyld kan han træde ind i allyen med det samme. Så længe han sender bombadil råvarer

4Ansøgning til TFP Empty Sv: Ansøgning til TFP Ons Jun 25, 2008 12:21 am

kel


Begynder
Begynder

Enig med Asger, the more the merrier Very Happy, når han en gang ikke er begynderbeskyttet mere, skulle vi gerne være så stærke at vi kan svare igen, hvis nogen vil farme ham. Ellers må han bruge den gode gamle "gemmesteder, gemmesteder, gemmesteder"

5Ansøgning til TFP Empty Sv: Ansøgning til TFP Ons Jun 25, 2008 12:26 am

svendsved


Begynder
Begynder

enig enig han skal nok klare sig og hvis doc siger god for ham så er det fint med mig

6Ansøgning til TFP Empty Sv: Ansøgning til TFP Tors Jun 26, 2008 4:41 pm

DocD


Præfekt
Præfekt

Bump, hvad siger cheferne?

7Ansøgning til TFP Empty Sv: Ansøgning til TFP Tors Jun 26, 2008 5:10 pm

Fighters


Aktuar
Aktuar

Snakkede med T. Bombadil, og vi syntes hans beskyttelse først skal væk, så ser vi, da vi helst ikke vil have farm i alliacen..
Og han må godt være lidt større

8Ansøgning til TFP Empty Sv: Ansøgning til TFP Søn Jun 29, 2008 4:12 pm

Bruno


Gæst

Er lige kommet tilbage til en verden med internet.

Det lyder fint, jeg bygger løs og prøver at holde jer opdateret Laughing

9Ansøgning til TFP Empty Update Søn Jul 06, 2008 9:52 pm

Bruno


Gæst

En lille update på hvad der sker i Capetown.

Har nu rundet de 100 indbyggere(106). Jeg har ikke bygget en hær op endnu, da jeg lige vil have en nogenlunde råstof base, inden det går løs.

Jeg er blevt angrebet to gange onsdag/torsdag, men begge gange måtte han tage hjem med en lang næse, og tomme tasker.
Ellers intet nyt fra SØ fronten.

Min plan er at bygge marker af ler indtil omkring fredag(d. 11/7),
og så stille og roligt få stablet nogle lyn på benene, så jeg kan låne lidt råstoffer af mine naboer bom

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum