The Fighting Plebs
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
The Fighting Plebs

The Fighting Plebs


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

S4B Fusion??? Afstemmning

+2
Kijor
Evandar
6 deltagere

Skal vi lave en Fusion med S4B

S4B Fusion??? Afstemmning Vote_lcap1100%S4B Fusion??? Afstemmning Vote_rcap1 100% [ 12 ]
S4B Fusion??? Afstemmning Vote_lcap10%S4B Fusion??? Afstemmning Vote_rcap1 0% [ 0 ]
S4B Fusion??? Afstemmning Vote_lcap10%S4B Fusion??? Afstemmning Vote_rcap1 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 12

Poll closed

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1S4B Fusion??? Afstemmning Empty S4B Fusion??? Afstemmning Ons Jul 02, 2008 7:31 pm

Evandar

Evandar
Skriver
Skriver

S4B og nogen i vores ledelse har snakket om en fusion...

der vil blive lavet 2 allyer en med de store og en med de små

der er vel simpelhen fordi jo højere man er på ranglisten jo mere indflydelse har man

men det betyder ikke at de er dem i den store der bestemmer eller er dem der "over" mennesker.

vil have nyt fælles forum og et nyt navn.

2S4B Fusion??? Afstemmning Empty Sv: S4B Fusion??? Afstemmning Ons Jul 02, 2008 7:48 pm

Kijor


Begynder
Begynder

Har stemt for, synes det er bedst med en fusion hvis vi ikke skal blive farme for de store.

3S4B Fusion??? Afstemmning Empty Sv: S4B Fusion??? Afstemmning Ons Jul 02, 2008 7:50 pm

ramses


Alumne
Alumne

Hr stemt for, da der helt klart skal ske noget, håber der kommer lidt mere klarhed over sagerne.

Ramses

4S4B Fusion??? Afstemmning Empty Sv: S4B Fusion??? Afstemmning Ons Jul 02, 2008 8:06 pm

Asger


Præfekt
Præfekt

Jeg stemmer også for. Godt at du kan rede trådene ud Evandar!

Jeg glæder mig til at vi som alliance kan få endnu mere magt!!!

5S4B Fusion??? Afstemmning Empty Sv: S4B Fusion??? Afstemmning Ons Jul 02, 2008 8:18 pm

Gæst


Gæst

jeg er helt enig, mig og fredebabz har også stemt for.

6S4B Fusion??? Afstemmning Empty Sv: S4B Fusion??? Afstemmning Ons Jul 02, 2008 9:26 pm

zederkof


Begynder
Begynder

zederkof stemmer også for, men har lige et spørgsmål. Når man selv bliver stor kommer man så over i den anden ali.

7S4B Fusion??? Afstemmning Empty Sv: S4B Fusion??? Afstemmning Ons Jul 02, 2008 11:01 pm

Tom Bombadil

Tom Bombadil
Admin

der har ikke været snakket.. men der kommer en fusion.. der med lukker jeg for den her.. (den var halvt igang..) vi kommer ikke videre ellers.. sårh.. her med LÅST

https://fffally.forumakers.com

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» S4B - Fusion

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum